Monday, May 17, 2010

result! huhhhh.. :I

....
waaaa!!
result for final 1st sem had just came out!!
today,,
waa..

yup..
ble dpt tau result kua ari ni,
first things in my head..
"No repeat paper, no repeat paper..pllizzzz"
compared my effort here n in mrsm dlu,
for sure, i have to say that
i'm lazzzzyyyy sgt kat sni.. *shh,,jgn gtau ibu,,abes nnt kang..hehehhh*
:)

my result was not that good
but not too bad..
n still, i have long relieve to feel..
it was ok2 laa..
n alhamdulillah,, no repeat paper!
but ble compare gn kwan2,specially bdk mara,,
feel like i'm too small.. :((

but xpela..
asalkan xrepeat, that's a relieve for me..
*saje nk sedapkan ati konon..
n still, i have so much things to achieve ble dok insyaAllah 6 taun kat sni..
but yet, xde 1 pon lg yg da lepas..
hihi..
hailaa..
tula,,
berangan byk sgt..even target yg senang2 pon xlpas2 lg..
eh,,pe je da merapu ni..
*act belum solat lg ni..tula yg mcm pe je..hehe..

n'way,,just congratz to all my friends,,specially MM peeps!
some of them are great! but not me.. heee..
n for me.. "Afiqah,,study btol2! strive for this final sem! kejuaraan milik bersama! hehe"
ok..
gottta goo..

p/s : nad!! cepat siap! nk g st stefano x?? hehe

1 comment: