Wednesday, May 5, 2010

al-fatihah untuk Ahmad Fadhlan


~his last picture taken by me~2/1/2008

salam..
i plan not to on9 today but i change my mind at last..i opened my fb, hoping for something to read, some news about my friends in Malaysia, something to pay attention at..
when i'm checking my inbox, i read firdaus azlan send me a news, through mrsm merbok group..
it really give me heart attack..

" kepada sahabat sahabat mrsm merbok , Ahmad Fadlan ( abg ensem ) sudah kembali ke rahmatullah . al - fatihah buat arwah , semoga sentiasa berada di bawah lembayung rahmat - NYA "

"Alan?? no,,mbe another alan..but could be him.. no no.."

my fingers speedly search my ex-classmate's account..where it's? where it's? yeah..here..
i read..
first,,,second,,third,, *kepale da geleng2,mcm xcaye
i read twice..still mcm xcaye.. read again..
Ya Allah.. innalillah..
pastu je mmg xdpt nk tahan...nangis je depan roomate2 sume..
rase mcm xcaye je..bru bln lepas ckp gn die..
suddenly, dapat tau die dah xde..

he's really best friend that i ever had..
n my best abg homeroom..
setahun kat merbok, but enough for him untuk ceriakn sume orang..
xpena nak tunjuk marah, even die tgh bengang..
klu kawan2 especially classmate de masalh, he'll make something tok kwan die senyum..
pena gak myself cm bengang gn orang len,,
tibe2 je die dtg n buat lawak..
terus hilang sume marah tu.. *grin

but then i realize that, he'll never b around again..
bru igt tahun ni nk wat reu gn classmate,,tp nmpaknye xckup orang la.. :(
tp xpela, aq reda gn sume ni..
Allah lebih sayangkan arwah..
arwah pun raseye xpernah buat orang len sakit hati,,
cume, ari tu, die asyik cari Sanim, classmate time f4..
tp xtaulah jumpe atau x..
aq cume harapkan arwah ditmpatkan dlm kalangan orang2 yg beriman..
Al-fatihah..



1 comment: